سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد خداحافظی

دریافت کد خداحافظی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اینجا همه چی در همه
نوشته شده در تاریخ 88/1/18 ساعت 10:23 ص توسط AHMAD TNT


فروردین ماه: شما مستقل، مطمثئن، هوشیار و در انجام هرکاری که تصمیم به اجرای آن می گیرید، مصمم هستید. آرزویی پنهانی در دل دارید که با توکل به خداوند متعال و سعی و تلاشی که در این راه دارید حتما پیروز خواهید شد.

 

اردیبهشت ماه: در زمینه موسیقی از توانایی های ویژه ای برخوردار هستید. پس چه خوب است که از این استعداد و توانایی خود به نحو مطلوبی استفاده کنید.

 

خرداد ماه: از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید. شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید.

 

تیر ماه: از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید. احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد.

 

مرداد ماه: به زودی در یک فعالیت پر تحرک و هیجان آور شرکت خواهید کرد و احساس نشاطی در وجودتان پدید خواهد آمد که روحیه کاری تان را دو چندان خواهد کرد. امروز روز شما خواهد بود از آن استفاده ی کامل را ببرید.

 

شهریورماه: مدتی طولانی است که با کار کردن مداوم و خسته کننده خود را سرگرم کرده اید. باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشید تا خدای ناکرده به مرور زمان از پا در نیایید.

 

مهر ماه: به آسانی تحت تاثیر محیط پیرامون خود قرار گرفته و به راحتی از عواطف دیگران متاثر می شوید . احساسات پاک و بی آلایش شما قابل تحسین است. اما باید مواظب سوء استفاده افراد سودجو باشید.

 

آبان ماه: رنج و اندوه زیادی را در برابر عشق تحمل میکنید. عواطف و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید. این موجب گوشه گیری و انزوای شما می شود.

 

آذر ماه: به زودی به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید شد. اما احتمال شرکت کردنتان در این میهمانی کم است. نرفتن شما به نفع شما خواهد بود چرا که همیشه شکوهی که دیده میشود مانند یک نی توخالیست که تنها ابهت آن موجب اغفال شدن میگردد.

 

دی ماه: در زندگی مایل به پنهانکاری هستید و بدون احتیاط روابط نزدیکی با دیگران برقرار نمی کنید. ممکن است غم و اندوهی کوتاه مدت به سراغتان بیاید.

 

بهمن ماه: همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمعهای خانوادگی حضور داشته باشید. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود.

 

اسفند ماه: برای یک زندگی ایده آل تلاش می کنید. اما در این راه باید از همفکری و مشورت با افراد با تجربه و کاردان استفاده کنید.







  پیام رسان 
+ دیدنی های امروز به روز شد دیدن کنید

+ فتوکاتور های داغ روز به روز شد

+ خدایا پس چرا من زن ندارم؟ (شعر طنز) با این عنوان به روز شد

+ به روز شد دیدن کنید

+ طنز نسل دانشجو ها در کشورهای مختلف با این عنوان به روز شد دیدن کنید

+ وبلاگ به روز شد با مطلب روز مادر

+ وبلاگ به روز شد با مطلب روز مادر

+ هدف از مخ زدن در گذر زمان ! ( طنز روز ) به روز شد دیدن کنید

+ امتحان آیین نامه راهنمایی رانندگی - طنز با این عنوان به روز شد نظر بدید

+ سیر تکامل تیپ در ایران... به روز شد دیدن کنید با این عنوان سیر تکامل تیپ در ایران...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ