سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دریافت کد خداحافظی

دریافت کد خداحافظی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اینجا همه چی در همه
نوشته شده در تاریخ 92/4/1 ساعت 12:25 ع توسط AHMAD TNT


می گویند: "مریلین مونرو " یک وقتی نامه ای به " البرت اینشتین " نوشت
که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه هایمان به زیبایی من و
هوش و نبوغ تو... چه محشری می شوند! آقای "اینشتین"در جواب نوشت:ممنون
از این همه لطف و دست و دلبازی خانوم. واقعا هم که چه غوغایی می شود!
ولی این یک روی سکه است، فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی
بزرگی بر پا می شود !

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید


روزی در یک میهمانی مرد خیلی چاقی سراغ برنارد شاو که بسیار لاغر بود رفت
وگفت:آقای شاو ! وقتی من شما را می بینم فکر می کنم در اروپا قحطی افتاده
است برنارد شاو هم سریع جواب میدهد : بله ! من هم هر وقت شما را می بینم
فکر می کنم عامل این قحطی شما هستید!

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

روزی نویسنده جوانی از جرج برنارد شاو پرسید:«شما برای چی می نویسید
استاد؟» برنارد شاو جواب داد:«برای یک لقمه نان»نویسنده جوان برآشفت
که:«متاسفم!برخلاف شما من برای فرهنگ مینویسم!»وبرنارد شاو گفت:«عیبی
نداره پسرم هر کدام از ما برای چیزی مینویسیم که نداریم!»

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

یه روز چرچیل در مجلس عوام سخنرانی داشت.یه تاکسی می گیره،وقتی به محل می
رسن،به راننده میگه اینجا منتظر باش تا من برگردم.راننده میگه نمیشه ،چون
میخوام برم خونه و سخنرانی چرچیل را گوش کنم.چرچیل از این حرف خوشش میاد
وبه راننده 10 دلارمیده .راننده میگه: گور بابای چرچیل ،هر وقت خواستی
برگرد!

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

نانسی آستور- (اولین زنی که در تاریخ انگلستان به مجلس عوام بریتانیای
کبیر راه یافته و این موفقیت را در پی پاسخگویی و جسارتهایش بدست آورده
بود) - روزی از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل (نخست وزیر پرآوازه وقت
انگلستان) رو کرد و گفت :من اگر همسر شما بودم توی قهوتان زهر می کردم .

چرچیل ( با خونسردی تمام ونگاهی تحقیرآمیز) : من هم اگر شوهر شما بودم می خوردمش.

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

میگن یه روز چرچیل داشته از یه کوچه باریکی که فقط امکان عبور یه نفر رو
داشته… رد می شده… که از روبرو یکی از رقبای سیاسی زخم خورده اش می رسه…
بعد از اینکه کمی تو چشم هم نگاه می کنن… رقیبه می گه من هیچوقت خودم رو
کج نمی کنم تا یه آدم احمق از کنار من عبور کنه… چرچیل در حالیکه خودش رو
کج می کرده… می گه ولی من این کار رو می کنم







  پیام رسان 
+ دیدنی های امروز به روز شد دیدن کنید

+ فتوکاتور های داغ روز به روز شد

+ خدایا پس چرا من زن ندارم؟ (شعر طنز) با این عنوان به روز شد

+ به روز شد دیدن کنید

+ طنز نسل دانشجو ها در کشورهای مختلف با این عنوان به روز شد دیدن کنید

+ وبلاگ به روز شد با مطلب روز مادر

+ وبلاگ به روز شد با مطلب روز مادر

+ هدف از مخ زدن در گذر زمان ! ( طنز روز ) به روز شد دیدن کنید

+ امتحان آیین نامه راهنمایی رانندگی - طنز با این عنوان به روز شد نظر بدید

+ سیر تکامل تیپ در ایران... به روز شد دیدن کنید با این عنوان سیر تکامل تیپ در ایران...




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ